Detta liv !

Idag har jag varit duktig o varit på gymmet o köpt gymmkort i 6 månader (:
Äntligen ska jag börja ta tag i detta liv . Kan ju inte hålla på att lata mej hela tiden .
Fan jag tänker i allafall inte ut o springa i detta väder ! GLÖMM !
Idag va jag med ida också (: och hon köpte en piercing plutt för hon o jag ska pierca oss i örat ,
o det ska bli fett nice (: o påtal om att pierca sig , jag har bestämmt mej för att pierca om mej ,
Ska ha Medusa , Labret , Septum + Kinderna fett gött (:
Hum , idag va det också lucia tåg (: jätte fint ! (: Ekenässjön suger ! dom har gjort om totalt här ,
Jag får gå ända till affären bara för att komma till min cp buss så att jag kommer till skolan -.- SUCK !





Snart är det ju också julafton *JIPPIE*^^



PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0