Chaa !

Chaa Alla Bloggare :*


Jag kan säga att det va verkligen längesen jag la upp något här !
Nu vet ni inget o mig längre . Jag tänkte berätta om vad som har hänt sen sist jag la upp något (:
Till att börja med tänkte jag berätta att jag och viktor har Breakat , det känns verkligen i hela hjärtat !
Vi va tsm 6 månader och en vecka . det va dom mest underbaraste månaderna mitt liv ! men nu känns mitt liv bara förstört ! Hum , jag går på gymnasiet i vetlanda nu ! ska gå iv ett år nu ! hoppas allt blir bra så jag får flytta (: o idag har min dag varit för jävlig !  Jag fick typ damp o åkte hem för annars hade jag klippa till min lärare ! Just nu är jag ensam ! o det är väldigt läskigt ! Jag är inte varn att vara ensam ! Allt jag är varn vid är borta ! Jag känner mig så värdelös ! Jag vill ha någons närhet :/  Menmen ! I sommras va jag ju också blond :P det har ni missat (:

Idag va idol bra (: Jay Och Minnah Gick juuh vidare (: så nice ^^ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0